Tuesday 1 January 2013

2012.12.31 都是那些年:關淑怡 別笑我瘋癲



[蘋果日報]

46歲的關淑怡(Shirley)又一次再戰樂壇,出道時一炮而紅的她,近年卻被失場、神化、飄忽、欠債、未婚生子等傳聞拖累,以前對是非不屑一顧的她,今日卻站出來逐項清算,不滿被標籤為神化、飄忽,慨嘆現實跟幻想世界不同,誓要為自己討回公道!

出 道23年的關淑怡,除了《難得有情人》、《夜迷宮》、《繾綣星光下》等hit歌唱到街知巷聞外,她的失場、神化、飄忽、欠債、未婚生子等是非更是停不了, 問她是否覺得歌路難行?Shirley嘆說:「我喺寶麗金唔係冇付出,每段時間要成長,唔係一炮而紅就得,現實同幻想世界唔同,呢幾年咁多傳言,成日話我 甩底,我甩過邊次先?如果係真,告都告到我癲啦,當初諗住呢行是是非非,未經證實傳完就算,點知越傳越離譜。」

05年Shirley答應 為黃偉文的作品集錄歌卻放飛機,其後傳她玩塔羅牌得啟示不要唱歌,Shirley沒好氣解釋:「係timing問題,當年佢叫我錄歌,大家朋友梗冇問題, 唱首歌唔係難事,但佢一年後先搵我,我已經簽畀李進,我根本唔玩塔羅牌,係唱片公司搵藉口推。」

囝囝帶來希望

自此神 化、飄忽變了Shirley的代名詞,她激氣說:「神化、飄忽定義係乜?呢行處理問題要根據情況取捨,好似日頭着呢件衫,覺得唔好睇換第二套,咁係咪叫飄 忽?其實都係啲好平常事俾人誇張咗,將我神化,啲人又點可以用平常心睇,之前嘅傳言我冇出嚟解釋,但影響我工作,我惟有行出嚟講,有一段時間真係頂唔 到!」

身為單親媽咪的Shirley,獨力養兒並不是易事,她說:「呢幾年我冇出碟,但生活冇問題,之前去澳門、美加開騷,keep住有 工作,我唔係咁活躍,但李克勤、林憶蓮都唔活躍,點解又唔話佢哋失蹤?話我失蹤?又話我欠錢,點解咁講我?」對於未婚生子,Shirley強調:「我有家 人有私生活,唔會通街話畀人知生仔,我唔介意做未婚媽媽,當時我想做媽咪,小朋友係新生命,會帶來希望,自己又唔係細,算高齡產婦,所以決定生。」

做 了媽媽後,Shirley發覺要栽培一個生命,關懷愛護好重要,她說:「我唔使囝囝聽晒我話,畀空間佢發展,佢最似我地方係有自己諗法。」對於曾志偉傳是 兒子生父,不但兒子大叫:「Shut up!」Shirley更哈哈笑說:「My god,梗係唔會啦,志偉係uncle輩,有日佢搵我做《獎門人》,叫我入無綫開會,我唔知架車泊唔泊到入去,志偉叫我去搵埋佢一齊入,佢上咗我車話想試 我手車,點知俾記者跟,同車變同居,好搞笑。」至於另一傳聞指生父是喇嘛?Shirley正經說:「唔好攞呢啲玩,咁神聖!」

不愛回想當年

Shirley 將於明年2月重踏紅館開騷,她笑言:「呢刻未有壓力,精神擺喺製作,其實入行前,自己可以選擇做fashion,因為我唔係咁social嘅人,後來覺得 既然有機會,音樂又畀到我開心,樂壇燦爛時候真係有好多享受,但家樂壇氣氛唔一樣,年紀同心態都唔一樣,我唔係成日都諗番以前,有時光陰過咗就過咗,冇 得追番轉頭。」

攝影:陳志嵐
化妝:Navi Lam
髮型:Calvin Chan of M.i Salon
場地提供:FLY CLUB

關淑怡在寶麗金時期最紅,但她沒留戀過去。

關淑怡視曾志偉為uncle,對傳是囝囝的生父,她視為笑話。 

 着bra top出席朋友生日會的關淑怡,竟被指行為古怪。

 關淑怡與郭富城當年曾在舞台上載歌載舞。

 一出道便走紅,關淑怡曾經攞過多隻金唱片。

No comments:

Post a Comment