Saturday 17 May 2008

2008.05.16 關淑怡風騷攬《勁歌》監製

[明報]

【明報專訊】關淑怡前晚投入演出《勁歌金曲》錄影,全晚更換了三個造型獻唱,除了碎花長Tube Dress,又以Tube Top配以不同外套,若隱若現騷身材,令表演猶如變成她的迷你演唱會。關淑怡完騷後仍然風騷,還熱情地擁抱監製潘裕佳返後台,當一眾記者上前拍照時,嚇得監製即時彈開,關淑怡此時笑笑口打圓場說:「好彩我識監製的老婆。」一語堵截緋聞。


性感打扮的關淑怡熱情擁抱《勁歌》監製潘裕佳。




張敬軒誓籌20萬賑災先向Kenny埋手
[蘋果日報]

劉德華、關淑怡(Shirley)、張敬軒、陳柏宇、台灣組合蘇打綠及台灣新人王若琳,噚晚到將軍澳電視廣播城錄影《勁歌金曲》,開場時,首先由華仔帶領唱《中國人》,呼籲大家幫忙救助四川大地震災民。

攬已婚監製
當 晚Shirley先後換三套衫,包括有tube top同埋露肩裙,錄影完之後,Shirley表現好風騷,攬住《勁歌》監製潘裕佳,記者立即上前影相,潘裕佳笑住咁話:「聽日又寫我乜呀!」 Shirley話:「好彩我識得佢老婆。」至於被彈冇禮貌王若琳坐度唱《迷宮》時候,竟然將其中一隻鞋用腳趾吊住fing fing去,表現真係好冇禮貌,佢唱歌時候更加係口震兼失準。

講到四川地震,張敬軒話會同屋企人一齊捐錢,佢合共會捐5位數字,另外有一位阿姨好有心,已經交10萬蚊現金畀軒仔,叫佢捐畀有關單位,軒仔話:「為安全起見,我要攬住錢先至得。」

張 敬軒希望盡能力籌到20萬,佢話:「我仲會向身邊朋友埋手,即使係緋聞男、女朋友都走唔甩。」若果有善長要求軒仔同緋聞男、女朋友,包括關智斌 (Kenny)同王菀之表演,唔知佢會唔會介意呢?軒仔話:「我自己就冇所謂,但係涉及其他公司我就唔敢主意。」此外,軒仔已經同身在四川大姨媽、四姨媽 聯絡,佢都平安返到屋企。

No comments:

Post a Comment