Thursday 18 February 2016

2016.02.17 一日食一餐 關淑怡開騷節食戒澱粉質

[on.cc]

歌手關淑怡(Shirley)到電台宣傳演唱會,講到演唱會籌備進度,她表示已差不多選好歌,講到歌衫,她就謂未開始揀,但透露:「會有一、兩套特別,但今次就想輕便少少,唔想太累贅。(會唔會性感?)點樣為之性感?(好似演唱會海報咁性感?)唔會。」講到嘉賓,她則謂商討中,心目中已有人選,但就保持神秘不透露,只講有些是大家猜到,有些是大家猜不到。問到今次演唱會有甚麼特色?她表示:「演唱會流程好重要,因為佢可以帶動到成件事,所以我唔會特別講咩地方有咩,想大家入場嚟睇,同埋有啲嘢都唔可以好具體咁講,因為係一整體嘅嘢。」講到演唱會暫只開一場,問到可會加場?她表示暫未收到任何消息:「但我冇乜所謂。(你可能唔夠喉嘛。)我冇所謂,如果大家鍾意唱多一場都冇所謂。」

接受唔有肥肉
問到可有為演唱會keep fit?她表示:「有呀,之前身體虛弱少少,所以都要時間休息,休息完依家就要train番體魄,對唱歌嚟講,體能好緊要,因為直接影響表現,所以喺影poster前已開始train番,我依家都有做gym、行山、on diet,只食中午嗰餐,夜晚唔食,戒澱粉質。(食咁少嘢唔夠力唱歌?)唔會。(依家有成效?)要keep住做,唔係即刻。(目標減幾多磅?)冇諗磅數,係線條所有嘢firm番,接受唔到(肥肉)。(想操馬甲線?)唔易train,個人健康重要啲。(你之前好肥咩?)面冇咁覺,個身覺啲。」問到可有與仔仔一起做運動?
她避談只謂自己是個professional trainer。

聞麥當娜例遲no comment
講到國際巨星麥當娜努力操弗開騷,Shirley表示:「佢犀利好多。(佢今晚開騷去唔去睇?)唔會。(有冇聽佢啲歌?)有,我曾經係佢fans,但依家就聽唔同種類嘅歌,但佢都係我幾欣賞嘅歌手。(佢開騷例遲?)我有聽講,但我no comment,就算係,我都只係後輩,相信作為歌迷,見到佢已係開心嘅事,始終佢未嚟過香港(開騷)。」

  關淑怡想操番線條,所以一日淨係食中午一餐!

不過冇咩諗住操馬甲線,只想成身firm啲!

 問到有咩嘉賓,佢就話有啲大家估到有啲估唔到!

講到麥當娜今晚開騷,Shirley話就算遲開騷,但歌迷見到偶像都會開心嘅!



關淑怡學娜姐操肌開騷
[星島日報]

關淑怡為四月的演唱會而節食操肌。 

關淑怡(Shirley)昨日到商台宣傳4月27日舉行的紅館演唱會,並透露已差不多揀完歌,舞台服裝則以輕便為主。問到會否跟演唱會海報一樣性感?她坦言:「不會啦!嘉賓方面都有驚喜,但要保密。(想加場?)如果大家喜歡,唱多場也沒所謂。」

Shirley為了演唱會操練體能,並謂:「體能會直接影響表現,好重要!我有做gym同行山,亦要節食,而家每天只食午餐,夜晚唔食,還要全面戒澱粉質,希望綫條再緊緻一點,不能接受自己有贅肉。」問到會否希望操出馬甲綫?她坦言這樣要求太高,自己以健康為先,謙稱肌肉方面一定不及麥當娜。

雖然她曾是娜姐歌迷,但Shirley表示今次沒機會欣賞其香港演唱會。記者笑指娜姐開騷例遲,她笑道:「我是後輩,不予置評,作為歌迷能看到她真人也開心。」

No comments:

Post a Comment