Tuesday 2 February 2016

2016.02.01 關淑怡自爆多男朋友:睇你點定義

[on.cc]

天后關淑怡(Shirley)為四月二十三日假紅館舉行的《The Best of Shirley Kwan 25 live關淑怡演唱會》舉行記者會,中門大開的她被問到演唱會服裝是否亦會同樣性感?她說:「舞台效果就一定囉。(更性感?)唔知呢,會啩,等我經理人嗰邊負責,我好相信佢哋,佢哋識就㗎喇。」身旁的經理人Marianne就透露已邀請國際設計師為Shirley打造服裝,又笑言服裝的性感程度會無極限。Shirley說:「佢話乜就乜啦。」

而Shirley謂這次舞蹈上將邀請不同國家的舞蹈員助陣,如西班牙、俄羅斯等,十足聯合國一樣。問到會否挑選靚仔或身形大隻的男舞蹈員?她笑說:「我覺得靚仔個個都鍾意嘅,同埋跳舞嘅話,身材同舞蹈方面都一定有基本要求。(跳貼身舞?)唔知呢,睇安排,最緊要係concept ok,大家覺得有意思,因為貼身實在太冇咩睇,我場場都貼身,所以冇咩感覺。」

囝囝唔聽自己啲歌
談及到揀歌方面,Shirley表示一定會有不同年代的歌:「經典嘅會有,近呢幾年演唱會冇唱嘅,或者比較後期嘅歌都會有。」問到囝囝可會點唱?她透露對方不會聽自己的歌:「佢並唔係我歌迷,佢鍾意聽嗰啲係依家年輕人鍾意聽嗰啲。(韓文?)係英文歌,佢語言天份冇我咁叻。(你練一首唱畀佢聽? )我日日都唱畀佢聽,我練歌嘅時候佢會擰晒頭。(唱佢鍾意嘅?)唔使喇,等佢大啲先,等我三十周年。」有指這是她最後一個演唱會,Shirley坦言每次都可以是最後一次:「我係抱住呢個心態,我2013年都以為係最後一次,不過世事難料,我覺得想係盡自己本分。」

至於嘉賓方面,Shirley表示要保留神秘感,但會有大家想看的,亦會有意料之外的。問到她的男朋友可會到場支持?她即笑說:「你介紹呀?我男朋友好多喎,有西班牙、LA,聯合國,我啲dancers都係我男朋友,睇你點定義,我boy friend(男性朋友)好多。」 她又笑言囝囝亦是她的男朋友:「佢係最大嗰個,佢話晒事。」至於只舉行一場演唱會可會唔夠喉?她說:「睇吓點啦,睇吓我開唔開心,大家開唔開心,大家開心就冇所謂。」

關淑怡對演唱會服裝話交晒畀經理人負責。

而經理人Marianne就透露已邀請國際設計師為Shirley打造服裝。

Marianne又指服裝的性感程度會無極限。

Shirley坦言每次都可以是最後一次。

Shirley

多謝大家~

 齊齊舉杯預祝演唱會成功!



關淑怡4月開騷 邀全球靚仔舞男狂歡 
[蘋果日報]

關淑怡(Shirley)今日以超低胸性感現身,去中環為4月於紅館舉行嘅「The Best of Shirley Kwan 25 Live」宣傳。狀態大勇嘅Shirley今年踏入娛樂圈第26年,佢喺台上話過去26年,有開心亦有努力:「好多嘢唔係靠運氣,唔止音樂,人生都行過好多路。」

接受訪問嗰陣,問Shirley喺紅館騷會唔會性感上陣?佢笑謂:「唔知道呀,舞台效果一定有。」不過身旁嘅經理人笑指Shirley會性感無極限,佢聞言即話:「佢話乜就乜啦。」Shirley仲話會邀請來自世界各地嘅靚仔舞蹈員演出,睇吓到時會唔會有貼身舞。

咁會否特選囝囝鍾意嘅歌喺演唱會唱?Shirley笑謂:「阿仔唔聽我啲歌,佢唔係我fans,佢鍾意o依家teens鍾意嘅英文歌,我喺屋企練歌,佢都擰頭。」咁男朋友會唔會到場?佢就話自己有很多男性朋友,不過男朋友很少:「阿仔係其中一個boyfriend,佢話晒事。」

另外,Shirley嘅低胸裙演唱會海報被指太性感,需後期加工,加粗胸前嘅領口位,先可以在海底隧道及港鐵站內賣廣告。








關淑怡自認多男友
[明報]

關淑怡今日衣著性感出席記者會,宣布4月舉行紅館演唱會,被問到男朋友會否捧場時,她說:「你介紹我認識。(你有很多?)男朋友很多,有西班牙、洛杉磯、聯合國,我的舞蹈員都是,看你們定義是什麼。其實我沒什麼boyfriend(男朋友),boy friend(男性朋友)很多。」

關淑怡表示,今次個唱想唱一些較後期的歌;兒子有否點歌?她說:「兒子不聽我的歌,他並非我的歌迷。」最後一次開演唱會?關淑怡說:「每次也可以是最後一次,我抱此心態,我也以為2013年的演唱會是最後一次,世事很難預計,盡自己本分。」

 關淑怡自認男朋友很多。

 關淑怡宣布4月舉行紅館演唱會。

 關淑怡

關淑怡

No comments:

Post a Comment