Friday 17 May 2002

2002.05.16 關淑怡被踢爆扮大肚避傳媒

[東方日報]

關淑怡自去年底宣布復出不久,又突然消失在娛樂界,早前更有傳她因為懷孕而與經理人解約,專心待產云云,不過昨日又有 報道指關淑怡其實是想逃避傳媒及工作而假扮大肚,事件被揭發後,關淑怡的經理人公司對她已採取放棄態度,唱片公司亦坦承有段時間不見她蹤影,不過還有合約 在身。

經理人公司已解約

昨日,記者致電簽下關淑怡的天中經理人公司負責人李小麟,他不諱言關淑怡早已和他們解約,至於關淑怡是否有如報道般假扮大肚?他淡然的表示:「我唔知,冇乜所謂。(會否向她追究?)唔會,佢都解約咯。」以李小麟的口氣,似乎對關淑怡已不存厚望。

此 外,記者又致電華納宣傳部,發言人表示:「由始至終,關淑怡都冇講過話自己係咪大肚,又何來假扮大肚做宣傳。」她又表示:「之前佢出張國語碟,我合約話明 只會台灣做宣傳,所以佢先唔會香港宣傳,咁樣已經做足佢自己本分,佢同我仲有合約,依家仲做緊廣東碟。」不過該發言人亦承認有段時間是找不到關淑怡。



關淑怡憔悴現身銅鑼灣
[蘋果日報]

我Apple姐一向都好欣賞我行我素女仔,好似女歌星關淑怡,佢感情生活一直都撲朔迷離。去年年底佢復出歌壇,上個月重有傳佢有六個幾月身孕,去加拿大隱居養胎。

不過,我Apple姐有個好姊妹早幾日話銅鑼灣見到關淑怡,見佢一臉憔悴、單人匹馬路過怡東酒店。

我個好姊妹重好細緻咁形容關淑怡衣同外形,重點梗係睇下佢個肚啦。

關淑怡個日著左件白色貼身上衣,同以前一樣咁瘦喎!冇理由生完BB收身收得咁快?

No comments:

Post a Comment