Sunday 17 April 2016

2016.04.17 難得有一個關淑怡演唱會

1995 難得有一個關淑怡演唱會,1995 年係 Shirley 第一次喺紅館開演唱會,叫做「難得有一個關淑怡演唱會」,個名都係想人REMIND 佢首大熱作「難我有情人」,我當時剛剛考完 A-Level,由於當時唔係好有錢(依家都唔係),所以只買左一場睇咋,我買嘅係第 4 場,即係最後一場,呢次都係我第一次真金白銀用自己錢買飛睇既 concert 呀,我記得我買左$200 飛,同一個中學同學去睇。我記得呢個 concert 嘅記者會上,Shirley 染咗個綠色嘅頭,當時話係有原因既,因為 1995 年係 Shirley 入行 6 年,又係 6 月開演唱會,所以就染咗個綠頭。之後我重記得電台不斷有宣傳,商台重幫 Shirley 製作特輯,同搵 Shirley嘅好朋友分享佢地對 Shirley 嘅感覺同對呢個演唱會嘅期待。

1995 年 6 月 9 日,第一場演唱會開鑼啦!之前好多人都期待 Shirley 嘅髮型會好特別,不過在開 show 時 Shirley 竟然染返黑色,可能都係想以歌為主 ! 由於我第一場至第三場都冇去睇,所以都係喺報紙睇到啲相同報導 ! 不過當時真係好期待! 因為第一次用自己錢去買飛支持歌手! 1995 年 6 月 12 日,我終於等到啦,到最後一場啦 ! 一入場第一個感覺就係: 哎呀!我個位離個台好遠呀!!!而且我個眼鏡嘅度數又唔係好啱!!!!(當時我唔會帶眼鏡返學,因為覺得好樣衰,所以久而久之個眼鏡度數就唔鬼啱)睇得唔係好清楚囉!!!!不過都冇影響我期待嘅心情。等左一陣,終於開 show 啦,全場突然熄燈,當開返嘅時候,Shirley 已經坐左喺度,第一句就簡單而直接講:「Hi ! 先送 3 首歌俾大家 ! 」當時佢身後嘅大大塊白布就投射上不同圖案,好鬼死靚呀! 3 首歌之後,佢就講: 「今晚個演唱會正式開始!」我個 friend 即刻問我 : 「咁之前唱啲歌算係咩?」 佢呢個問題令我覺得好好笑 。之後白布徐徐墮下,舞台先出現係我嘅眼前 ! 我第一個感覺就係: 好多部電視呀! (正式開始後啲電視會播不同圖案、Shirley 個樣同埋特別效果)當演唱會正式開始之後,Shirley 就吊威也開始唱「星空下的戀人」 ,當唱到「午夜狂奔」時,我見到 Shirley 突然隻腳屈左一屈,我係第二日商台嘅訪問(第二日就要做嘢冇得休息!慘)先知道原來佢真係屈親,返屋企至知瘀左一大塊,不過當時佢依然繼續又唱又跳 ! 犀利 ! 我睇嗰場係比較著數,因為多咗好多嘢 ! 佢喺唱「戀一世的愛」時,換左一件有少少幻彩嘅褸,而且裡面原本嘅白色衫都換左同一質料既衫添。喺「驚世感覺」嗰 part 時,我覺得嗰啲怪人令我有少少不安 ! 不過個概念好好,講都市節奏太急速,人與人之間欠缺溝通,將來就會變成一個奇怪嘅世界,最後所有怪人好似跳樓之後就係重生,再唱出「梵音」,絕! 之後 Shirley 再出場唱「李香蘭」時,唱左一段,突然個台以好急嘅速度降左 Shirley落去,跟住聽到張學友把聲,原來係張學友出場(四場 show 唯一一晚有嘉賓)!!!!嚇死! 以為機件故障添!! 翻唱歌嗰 Part 唔知點解最後「把歌談心」會冇收錄係 CD 度!! 另外唱咗半首嘅「窗內窗外」都令我聽出耳油! Shirley 講嘢唔叻係人都知,不過佢唱「人生可有知己」之前講咗好多心底話,雖然我覺得佢冇乜組織,我都有啲唔明,不過亦反影嗰啲真係真心話,唔係稿! 而當唱完「繾綣星光下」之後謝幕時,跳咗隻答謝觀眾既舞,之前幾場都冇。之後 encore 兩次之後,我都以為完啦,場館啲人開始走,點知行到差唔多到出口時,Shirley 突然又出返嚟 ! 我就企喺好近台嘅地方繼續睇囉!!望得 Shirley 清楚好多呀!!!Shirley 講咗好多感人嘅說話,重喊呀!!!個氣氛真係幾好鬼感動 ! 唱完「當世界無玫瑰」之後,以為真係冇啦,不過重未捨得走,點知 Shirley 真係再出嚟呀!!!! 再唱多次「難得有情人」。唱完之後就開唒燈 ! 真係完啦 ! 成晚 concert 俾我嘅感覺好好!!! Shirley 表現得真係好出色,比初出道唱live好左好多!9 月終於推出演唱會 CD,呢度就只講返呢隻碟。買之前都知道曲目一定會比演唱會時少好多,到我知道呢隻碟嘅 Song List 時,覺得有啲奇怪,點解演唱會裡面「驚世感覺」嗰 part 啲歌好似 cut 唒,淨返首「梵音」,要欣賞呢 part 嘅人就要買 LIVE version既 LD 先有啦!同埋 LD 個 Run Down 係最正確同比 CD 多!講返歌,我就最喜歡「梵音」同「人生可有知己」,「梵音」比 CD 裡面版本唱得重出色,由其係"wu ar wu ar" 嗰段,唱得更長氣! 好正!而「人生可有知己」就係氣氛最好,聽完會覺得感動!我當年係睇最後一場,亦係呢隻 CD 錄嗰場,我覺得當時最多掌聲,氣氛最好嘅就係唱呢首歌嗰時啦!另外值得留意就係,Shirley 唱「假的戀愛」之前玩野,唱左「我盡量,唔食太多豬腸」,我當時真係估唔到 Shirley 會搞笑!呢段搞笑歌詞我記得係湯寶如喺"歡樂今宵"扮 Shirley 喺"1993 第四季季選"個造型唱"假的酒菜"!!(2003年)

by Tommy Ho

No comments:

Post a Comment