Thursday 24 March 2016

2016.03.24 關淑怡 I'm Fine

[頭條日報]

49歲關淑怡( Shirley)性格飄忽,入行25年來多次退隱同復出,2000年更成為未婚媽媽,亦曾經嗌自殺又經常玩失蹤,行為非常嚇人。4月23日,Shirley將舉行演唱會,坦言會在演唱會上剖白成長過程及內心世界,好讓Fans了解真正的關淑怡,問到會否公開澄清負面傳聞,她一臉懶得理你:「傳言就係傳言,有乜好解釋?」

採訪:方騫平 攝影:李維隆  場地:紅磡都會海逸酒店

        Shirley強調花心思度Rundown,有別於一般演唱會的刻板模式,除演繹《繾綣星光下》及《難得有情人》等經典歌外,還有一Part玩感性的剖白成長過程:「啲人以為我好快走紅好幸運,其實我都有經歷過挫敗,亦面對過種種不利傳聞,呢啲都係令我茁壯成長嘅課程,希望可以啟發到年青人,好多嘢係要捱返嚟。25年嚟最辛苦應該係做乜嘢都唔太順利嘅時候;最開心係搵到新嘢,所以我會睇好多書去增值自己。」接着Shirely反問記者:「我問你『我賺錢定錢賺我?』嗱!呢啲唔係黎明金句,我無佢咁金,隨意講吓啫,不過隨住生命同健康流逝,就算年紀大都要終身學習。」

傳聞無乜好講

  問到關淑怡會否在舞台上澄清傳聞?她即說:「其實大家唔需要知我O依家點?以前點?我個人點?將來又點?Come On……根本就係搵我哋笨,傳聞無乜好講,咪由得佢囉,使乜講咁多。」問到可有被不利傳言困擾?她有點唔耐煩:「以前開金口解釋咗十年,以前仲辛苦啦。我唔知點解啲人對我有咁多揣測,連自已都估唔到。」至於現階段情緒及壓力問題係咪已解決?她就答得老實:「我話好開心就呃你嘅,因為我都錫已故嘅媽咪,有時都有想唔通嘅時候,無人估到生命會係點……總之我有我方法(去解決),I'm fine!無必要去解釋,我無神秘,工作唔係我人生嘅全部,我仲有屋企人同埋我嘅生活,O依家我好OK,有休息亦有工作。」

喜歡樂壇熱鬧

  黎明、黃貫中、林峯及謝安琪等亦於4月開Show,強敵當前,Shirely無擔心過,「Why Not?我覺得好正,樂壇好耐未試過咁熱鬧,我都係做好自己演出本份,其他事交畀團隊處理,我好享受籌備演唱會嘅過程。雖然已第五次開演唱會,由於每個時段都會有新元素加入,所以會有無窮無盡嘅構思。」有傳這是Shirley最後一次開演唱會,睇嚟純屬傳聞。

 關淑怡keep fit全力以赴,但未知到時有幾性感示人。

 關淑怡接受訪問時笑得開懷,不過她坦言有壓力未解決,會用自己方法紓緩,大家唔使擔心佢。

 Shirley似足女版黎明,講嘢同樣好玄。

關淑怡滿意現狀,之前又同新人顧芮寧在《感覺。國樂 中西薈萃音樂國度》音樂會上演出。

No comments:

Post a Comment