Sunday 3 September 2006

2006.09.03 關淑怡李進擘面

[東方日報]

關淑怡昨表示與李進唱片公司Music Nation再沒有任何關係,這意味與李進決裂,她表明儘管合作不成,但仍視李進為朋友,並多謝他的支持。

食死貓被責無情
早前關淑怡與李進合作做三場演唱會贏盡口碑,但李進欲簽關淑怡的唱片及經理人合約,及開演唱會part2卻沒有下文,關淑怡說:「之前一齊講好晒張合約條件,之後李進出爾反爾要改,一直拖到依家,仲周圍同人講話我拖,係佢拖,唔係我拖,前後已經半年。我關淑怡一直被人屈,話我麻煩,有病,我乜事都無,我講得出就係真話,我唔怕今次講出來,無人簽。I don't care!」

關於演唱會Part2,發生張耀榮指摘她無人情味要白蝕場租五十萬,關淑怡表明:「當日做完演唱會後話要做part2,我無異議,之後李進話個期唔適合撞正世界盃,我唔明點解佢唔早同耀榮叔講,甚至我同李進之間都係有中間人聯絡,唔係我親身接觸,等到之後件事擺我上,食隻死貓。」

李進回應:「係有細節達唔到共識,要遲先再講,我有誠意,一張合約傾半年係好正常。佢諗得咁幼細,我唔想hurt到佢,至於part2,係佢唔想咁快做,希望準備充足,一年之後再做。」



關淑怡怒飛李進冇合作
[太陽報]

昨日關淑怡表明與李進唱片公司Music Nation無法合作,大家再沒有任何關係,原因是李進一拖再拖,令她十分失望!她坦言儘管合作不到,仍多謝李進支持,大家仍然是朋友。她說:「當初大家講好條件,但之後出爾反爾要改,令我覺得唔夠誠意,我一直畀人屈,話我麻煩、有病,我乜事都冇,我講得出就係真話,我唔怕今次講出來冇人簽。I don't care!」而李進則說:「我冇拖,係有細節達唔到共識,我有誠意,一張合約傾半年係好正常,尤其係佢,我最明白佢,佢諗得咁幼細,我唔想Hurt到佢。」

No comments:

Post a Comment