Friday 19 December 2003

2003.12.18 關淑怡明年個唱一鎚定音

[東方日報]

昨日有報道指關淑怡(Shirley)明年四月復出的紅館演唱會,因情緒不穩而有可能胎死腹中。昨日記者聯絡上演唱會 主辦單位藝亞洲負責人丘亞葵,他表示:「Shirley睇到報道好嬲呀,我諗佢得罪人,先有咁傳言傳出,佢個演唱會明年一定開得成,不過我就唔可以講係邊 個期,因為申請紅館個期要一年前,所以我而家要問其他人借檔期囉,(Shirley情緒點呀?)好好,冇問題,我上個禮拜先同佢酒店飲,(佢會簽邊間唱片 公司?)未知,可能會同我新開唱片部合作。」

No comments:

Post a Comment