Wednesday 13 November 2002

2002.11.12 放低天后形象畀面上<獎門人> 陳慧琳為重奪女歌手獎

[太陽報]

陳慧琳和關淑怡兩位遊戲節目稀客,前晚出席《獎門人》壓軸錄影,曾志偉亦十分識做,為兩人取消射水及啜波環節。而近期頻頻出席無線活動的陳慧琳,被指有拉票重奪「最受歡迎女歌手」獎之嫌!

無 線《吾係獎門人》前晚錄影最後一集,鮮有亮相遊戲節目的陳慧琳姊弟及關淑怡亦畀面出席,Kelly(陳之洋名)與細佬陳司翰玩得分外投入,她孭陳司翰行石 春路時,痛到幾乎流淚,其後在「唔係落大閘」環節中更不惜扯高上衣,露出纖腰,務求令細佬估中「蛇腰」這謎底,完全放低其玉女天后形象!
「係要咁做宣傳」

Kelly玩得投入之餘,亦很關心細佬,不時跟細佬十指緊扣兼攬到實,到陳司翰輸掉遊戲要食勁辣壽司時,Kelly即大叫:「佢唔食得辣呀!」盡顯關切之情。

至於有指Kelly近期頻頻出席無㵟活動,是為年終的樂壇頒獎禮拉票,希望可以重奪「最受歡迎女歌手」獎,對此Kelly說:「梗係唔係啦!不嬲出碟都係要咁做宣傳啦!唔係話要拉票……其實我依家對獎項睇得好淡,『傑青』已經好足夠,其他獎項都係順其自然啦!」

為Kelly取消射水

此外,前晚《獎門人》的「唔係開口中」環節,取消了射水懲罰,亦沒有玩啜乒乓球遊戲,問志偉是否因為畀面Kelly及關淑怡而取消,他說:「都係既,人地靚女,無謂搞到人失晒儀態啦!同埋仲要預番D時間畀之前既冠軍猜層樓,所以先冇射水。」



重提好友遇襲句句有骨 阿叻自認老實商人嚇窒志偉
[蘋果日報]

陳百祥(阿叻)與曾志偉一向老友,對於志偉早前遇襲,頭部受傷,阿叻言談間似乎知道內情,並力撐志偉,聲言與某人對敵,又自稱是老實商人。他此話一出,連曾志偉都不懂應對。

陳百祥、陳慧琳、陳司翰、張燊悅和關淑怡等,前晚在電視城錄影無遊戲節目《吾係獎門人》最後一集。
曾志偉介紹阿叻出場時表示,不知用甚麼名字介紹阿叻,此時阿叻說:「老實商人。」志偉聽後呆了一呆,阿叻即說:「我呢做生意好老實。」

如錯怪願道歉
阿叻整晚的說話甚具挑釁性,他說:「一向拍親我人都會贏,但同我對敵人多數PK。我作為馬經版人,只係知馬經版事,但係一本刊物或報紙主理人,點會唔知登乜相?」

阿 叻又重提志偉早前遇襲頭部受傷事件,他說:「其實之前兩個都係朋友,我同志偉、阿倫(譚詠麟)咁熟,得一條路去揀,我揀朋友邊。但係佢就揀同我好朋友做敵 人,我唔可以行過去佢邊講『乜乜乜冇事』,轉個頭又話畀志偉聽『唔關佢事,日個電筒係唔小心跌落』。不過如果第日水落石出,唔係佢話,我咪企出道歉!」

張燊悅扮祖兒

問志偉為何聽見阿叻自稱「老實商人」時一度接不上?他尷尬地笑說:「呢個節目老少咸宜,唔想提咁多。」

此外,張燊悅前晚出場時,扮容祖兒新唱片咬士多啤梨的造型。結果她更勝出遊戲,獲現金一萬五千元和其他獎品。

No comments:

Post a Comment