Tuesday 20 August 2002

2002.08.19 關淑怡半夜急Call話撞鬼

[蘋果日報]

張學潤(Nelson)最近投身作家行列,出書大講自己撞鬼經歷,重大爆圈中其他藝人遇過鬼怪事。Nelson話同好 友湯寶如出埠,最容易遇到鬼怪,佢話:「唔知係咪同湯記一齊磁場特別犀利,成日都一齊見,好似我有次撞車,湯記好似有心靈感應咁,成晚床度輾轉反側,直至 我四點幾打電話畀佢,佢先至話唔怪得梗係覺得有。」

電視機作怪

Nelson新書度亦提及好友關淑怡(Shirley)一 個搞笑撞鬼經歷,佢話:「舊年有一晚,Shirley半夜打電話畀我,話屋企有鬼叫我即刻去,我見咁夜就同佢講去都冇用啦,我又唔識捉鬼,點知佢又話要搵 師傅,我惟有叫佢匿入房。到第二日朝早,佢打畀我話原來係電視機壞,所以見到有鬼影。」

對於關淑怡一直被傳撞邪,Nelson力撐好友話:「佢從來冇撞邪,我見鬼多過佢,至於佢一個人酒店飲咖啡,呢係佢性格,佢鍾意自己一個人思考諗,我有問過佢,佢話有時約朋友唔得閒咪自己一個。」


No comments:

Post a Comment