Saturday 5 September 1998

1998.09.03 關淑怡.石澳.怪行徑

[新報]

好多人都有D鮮為人知既怪習慣,就算係天王、天后,亦都唔例外,主要係視乎佢既怪習慣有冇影響到其他人!
好似關淑 怡,佢就有一個非常浪漫既怪習慣,聽一位曾經替佢做過司機既哥哥話,佢每次返屋企之前,都鍾意開車入去石澳打個「白鴿轉」,落沙灘睇下海景,吹下海風,聽 下海浪,如果唔係個晚就一定''目訓''唔著。司機哥哥仲話,無論Shirley做野做到幾夜,倦到對眼都睜唔開,佢都要堅持去石澳海灘,而且去完海灘鬆 弛神經之後,就鬼打都冇咁精神,真係諗極都唔明,我晚晚收工之後,第一時間就飛車返屋企沖涼'''目訓'''覺,邊有淑怡姐姐咁好魄力。

《根據我多年做人經驗同分析推斷,唔通淑怡姐姐係石澳有過一段刻骨銘心的一夜,搞到晚晚都要去「懷緬過去常陶醉」。嘻嘻,不過以上估計,純屬愚見,如有雷同,實屬巧合,淑怡姐姐請勿見怪!

No comments:

Post a Comment